Hantera dina kundanpassade set med vår online-portal
Mölnlycke® Portal är ett online-verktyg för hantering av våra kundanpassade set, riktat till hälso- och sjukvårdspersonal. Ditt team kan använda verktyget för att enkelt skapa, analysera, ändra och beräkna beställningar av kundanpassade set, med stöd av detaljerade rapporter och statistik.

Mölnlycke Portal är designad för att du lättare ska kunna byta komponenter i seten och göra beställningar till dina Mölnlycke® kundanpassade set. Portalen är utformad för att alla i personalen ska ha full insyn och kunna se varje enskild komponent i seten – det förenklar budgetarbetet och säkerställer att operationspersonalen har rätt produkter för varje ingrepp.
Portalen genererar användbara data och skapar rapporter och insikter om alla dina aktiviteter och din historik. Den hjälper ditt team att uppnå kontinuerliga förbättringar och bästa resultat med våra kundanpassade set.
- Du kan enkelt exportera analyser, statistik, pris och anbudsspecifikationer till Excel och PDF
- En demoversion med exempeldata finns tillgänglig. Kontakta din Mölnlyckerepresentant och boka ett möte med dina kollegor där ni kan utvärdera demoversionen.
- Full insyn för att operationspersonalen ska kunna se att rätt produkter finns, för varje ingrepp.
- Skräddarsydd information för varje enskild användare
- Optimerad för iPad, surfplattor och dator, och testad i de populäraste webbläsarna
Kontakta din lokala produktspecialist om du vill börja använda portalen.
Se vår virtuella demonstration för att lära dig mer.
Relaterade Mölnlycke-produkter
'Referenser'